Seribu Rasa.

Sini mungkin nampak seperti diari kehidupan seseorang tapi bagi aku ia tak setanding dengan diari apa yang kita pendam di dalam hati. Kalau kau rasa ini diari kau silap. Diari tu kita menceritakan segala tentang kehidupan kita tanpa berselindung satu pun cerita. Tidak mampu diungkap di sini. Tidak mungkin akan kita bercerita keaiban dan kebaikan kita di sini. Semuanya di dalam hati. Disitulah selengkapnya tanpa kekurangan sebuah cerita kehidupan kita. Dalam titipan ini terdapat seribu rasa di dalam hati ini yang tak mampu aku ceritakan disini. Ya Allah.. aku membebankan Kau, aku membebankan jasad jasad di muka bumi ini.. andai mampu hati aku berbicara, pasti tidak ada satu hal pun aku dapat sembunyikan.. Kembalikan aku di jalan yang taat Ya Allah :'/

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Don't forget to leave your comment friends :)